5/5 - (289 امتیاز)

سقف متحرک رستوران تهران آیز نیاوران

محصولات استفاده شده در پروژه سقف متحرک رستوران

سقف متحرک پارچه ای شیبدار یکطرفه

مدل سقف متحرک پارچه ای شیبدار یکطرفه - اسکای روف

پنجره گیوتینی

شیشه متحرک گیوتینی - اسکای روف

موتور Somfy فرانسه

موتور-سامفی-فرانسه
SOMFY

چراغ Samsung کره

lighting-Samsung
SAMSUNG

معرفی کوتاه درباره این پروژه :

سقف متحرک پارچه ای و شیشه ی گیوتینی این رستوران جهت استفاده بهینه از فضای تراس، در فصول گرم و سرد سال تولید و اجرا گردیده است.

ما در این پروژه تجربه جدیدی را کسب کردیم به جهت برچیدن یک سقف متحرک که توسط مجموعه دیگری از همکاران با پلان غیر مهندسی و غیر قابل استفاده بهینه از فضا، اجرا شده بود که با توجه به صلاحدید کارفرما محترم سقف متحرک برچیده شد و تهیه مجدد نصب و اجرای سقف متحرک پارچه ای و شیشه گیوتینی این تراس به گروه مهندسی اسکای روف واگذار گردید.

هدف استفاده از سقف متحرک در این پروژه و ویژگی ها و مزیت های آن نسبت به سقف ثابت در این پروژه:

عملکرد چند منظوره سقف متحرک کنترل تهویه نسبت به سقف ثابت انعطاف پذیری سقف متحرک نسبت به سقف ثابت دارای گزینه سایه چند منظوره ، تنوع رنگ و هوشمند سازی سقف متحرک

ابعاد پروژه سقف متحرک پارچه ای مدل شیب دار  84 متر مربع و پنجره گیوتینی 45 متر مربع است.

راهکاری برای استفاده از حداکثر فضای رستوران، حتی فضای باز آن در تمام فصول سال !

صنعت رستوران‌داری دائماً در حال تحول است، با روندها و نوآوری‌های جدیدی که برای پاسخگویی به نیازهای دائماً در حال تغییر غذاخوری‌ها در حال ظهور است. یکی از این نوآوری ها که در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده است، استفاده از سقف های متحرک در رستوران ها است. سقف متحرک یک سازه انعطاف پذیر است که بسته به شرایط آب و هوایی یا ترجیح غذاخوری ها می تواند باز یا بسته شود. این مقاله به بررسی مزایای استفاده از سقف متحرک در رستوران، عواملی که در هنگام انتخاب آن باید در نظر گرفته شود، چگونگی به حداکثر رساندن فضای یک رستوران، ملاحظات طراحی، نصب و نگهداری و هزینه های مرتبط با آن می پردازد.

مزایای استفاده از سقف متحرک

سقف متحرک چندین مزیت را برای صاحبان رستوران و ناهار خوری ها به طور یکسان ارائه می دهد. اولاً، انعطاف پذیری بیشتری از نظر ترتیب صندلی ها را فراهم می کند. با باز کردن سقف در روزهای آفتابی، می توانید یک تجربه ناهار خوری در فضای باز ایجاد کنید که به ویژه در ماه های تابستان مطلوب است. از سوی دیگر، در آب و هوای نامساعد، سقف را می توان بسته کرد و از باران، باد یا گرمای بیش از حد محافظت کرد. این انعطاف پذیری نه تنها تجربه غذاخوری را افزایش می دهد، بلکه امکان استفاده حداکثری از فضا را در طول سال فراهم می کند.

ثانیاً، سقف متحرک می تواند ظرفیت صندلی یک رستوران را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. با گسترش مؤثر منطقه قابل استفاده، می‌توانید مهمانان بیشتری را در خود جای دهید، که به پتانسیل درآمد بالاتر تبدیل می‌شود. این امر به ویژه برای رستوران‌هایی که در مناطقی با گزینه‌های محدود صندلی در فضای باز یا جاهایی که آب و هوا غیرقابل پیش‌بینی است، مفید است. توانایی انطباق با شرایط مختلف آب و هوایی تضمین می کند که رستوران می تواند بدون توجه به فصل، مشتریان بیشتری را تامین کند.

علاوه بر این، یک سقف متحرک می تواند فضای یک رستوران را بهبود بخشد. با اجازه دادن به نور طبیعی برای فیلتر کردن در هنگام باز بودن سقف، فضایی گرم و دلپذیر ایجاد می کنید که مورد علاقه افراد ناهارخوری است. اتصال به فضای باز نیز حس وسعت و آرامش را اضافه می کند و تجربه کلی غذاخوری را بهبود می بخشد. علاوه بر این، توانایی کنترل میزان نور خورشیدی که وارد رستوران می‌شود، اطمینان می‌دهد که مهمانان در طول وعده‌های غذایی خود راحت هستند، بدون اینکه در معرض تابش خیره کننده یا گرمای بیش از حد قرار بگیرند.

>
×
درود!
در واتس اپ با ما در ارتباط باشید
×