5/5 - (291 امتیاز)

سقف متحرک کافه رستوران چامه

محصولات استفاده شده در پروژه سقف متحرک رستوران

سقف متحرک پارچه ای شیبدار یکطرفه

مدل سقف متحرک پارچه ای شیبدار یکطرفه - اسکای روف

پنجره اسلایدی

شیشه اسلایدی فول فریم - اسکای روف

موتور Somfy فرانسه

موتور-سامفی-فرانسه
SOMFY

چراغ Samsung کره

lighting-Samsung
SAMSUNG

معرفی کوتاه درباره این پروژه :

رستوران چامه واقع در روف گاردن یکی از ساختمانهای تجاری خیابان پیروزی تهران، با استفاده از  متریال های سقف متحرک پارچه ای و شیشه متحرک اسلایدی یک فضای منحصر به فرد را جهت استفاده در تمامی فصول سال ایجاد کرده است.

هدف استفاده از سقف متحرک در این پروژه و ویژگی ها و مزیت های آن نسبت به سقف ثابت در این پروژه:

یکی از مزایا سقف متحرک پارچه ای نسبت به اجرا سقف ثابت در محیط هایی مثل روف گاردن ها و حیاط ها، تراس ها و پاسیو ، باید به این موضوع اشاره کرد که امکان اجرا سقف ثابت در مشاعات ساختمان ها از نظر شهرداری چون سازه غیر اساسی محسوب میشود وجود ندارد و بهترین متریال جایگزین سازه غیر اساسی سقف متحرک می باشد تا بتوان از این محیط ها در چهار فصل سال استفاده بهینه داشت. امروزه سقف متحرک بهترین جایگزین سازه های غی اساسی ثابت است.

ابعاد پروژه سقف متحرک پارچه ای مدل شیب دار  120 متر مربع و پنجره اسلایدی 40 متر مربع است.

معرفی سقف متحرک در کافه‌ها و رستوران‌ها

سقف متحرک به عنوان یکی از تکنولوژی‌های نوین در صنعت فضای باز و رستوران‌ها و کافه‌ها، توانسته است جای خود را به‌عنوان یک ابزار طراحی برتر و جذاب برای این مکان‌ها بگیرد. در این مقاله به معرفی این تکنولوژی، مزایا و معایب آن، و کاربردهای مختلف آن در کافه‌ها و رستوران‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از سقف متحرک

مزایا

استفاده از سقف متحرک در کافه‌ها و رستوران‌ها به دلایل زیر بسیار محبوب است:

ایجاد احساس فضای بزرگتر

سقف‌های متحرک قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند که این امر به مالکان فضا اجازه می‌دهد تا فضای خود را بهینه کنند و احساس فضای بزرگتر و بازتری برای مشتریان ایجاد کنند.

افزایش نور طبیعی

سقف متحرک می‌تواند به‌عنوان یک پنجره بزرگ عمل کند و نور طبیعی را به داخل فضا هدایت کند، که این امر به محیط گرم و دوست‌داشتنی‌تری منجر می‌شود.

جلب توجه مشتریان

استفاده از سقف متحرک باعث جلب توجه مشتریان و جلوه‌بخشی به فضا می‌شود که می‌تواند برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی بسیار موثر باشد.

>
×
درود!
در واتس اپ با ما در ارتباط باشید
×